Vejledning

Tak for dit køb

Du har modtaget en anden mail med kode og login, hvis du er førstegangs kunde. Hvis du har handlet hos os før, uanset om det er produkter eller billetter, så har du allerede en konto og får derfor ikke den mail. Har du ikke gemt dit login og password, kan du logge ind og bede om et nyt password her.
 

Faktura

Når du er logget ind, kan du hente din faktura under menupunktet ”Mine ordrer” ude til højre.
 

Download er overflødigt bortset fra:

Lydfiler skal du kun downloade, hvis du enten vil have dem i en lidt bedre en lydkvalitet (kun for dem med meget god hørelse), eller du vil kunne afspille dem offline. OBS iPads og iPhones kan ikke downloade nogen form for lydfiler – heller ikke disse. Det er noget, Apple har valgt for at tjene penge på iTunes. Du kan godt downloade dine produkter til en computer og derefter overføre dem til iTunes – men det giver ikke rigtigt nogen fordele.
 

E- bøger

E- bøger (pdf-filer) finder du kun under menupunktet Mine downloadprodukter, og dem er du nødt til at downloade - ellers lukker de efter 10 gange.
 

Afspil dine køb

Du kan lægge dine produkter ud som et ikon på en telefon/tablet/iPad/iPhone. Du finder en vejledning her.
 

Hvor mange enheder, kan jeg have det på

Hvis du logger ind med den e-mail, du opgav, da du købte produktet, kan du have produktet på op til 5 enheder.
 

Billetter

a) Nogle e-mailklienter omdanner billetterne til dat filer - ved indgangen kan du bare vise den mail, som billetterne er vedhæftet i stedet for at vise biletterne.
b) Du behøver ikke printe billetter eller ordrebekræftelse ud - bare vis dem på telefonen ved indgangen, det er helt OK.
c) Du kan også finde dine billetter under menupunktet Mine billetter, når du er logget ind.
 

Problemer

1. Jeg kan ikke logge ind. Jeg får en besked om, at min e-mail ikke eksisterer
a) Du har forsøgt at logge ind på den forkerte hjemmeside (vi har mange). Du kan logge ind her (www.selvværd-selvtillid.dk), hvis du har købt inden for de sidste to år. 
b) Du har skrevet en forkert e-mail adresse, og så må du ringe til os.
c) Har du købt for mere end to år siden, så skriv til vaekst@vaekst.dk
 
2. Jeg har bedt om et nyt password, men jeg modtager ikke noget.
a) Enten forsøger du at logge ind på den forkerte side (se lige herover), eller din mailudbyder blokerer for vores mails (det gør f.eks. hotmail tit). Husk at se i ”Uønsket post”.
b) skolekom.dk og mange store arbejdspladser blokerer af forskellige grunde, f.eks. at medarbejderne ikke skal kunne handle på nettet i arbejdstiden.
Har du læst ovenstående, og der stadig er problemer, så ring alle ugens 7 dage kl. 10-16 på tlf. 70 27 40 41.